piątek, 16 maja 2014

duet x 2 = kwartet?

SomethingALaMode i DWNTWN to dwa świetne duety tworzące w klimatach electro / synth pop. Tak się składa, że całkiem niedawno połączyli siły, czego efektem jest bardzo dobry kawałek On my mind. Paryskich specjalistów od smyczków z SALM poznałem w 2009 roku, kiedy to wydali swój debiutancki krążek Something A La Mode. Dzięki eksperymentom łączącym brzmienie klasycznych instrumentów smyczkowych z elektroniką, jak na tamten czas, był to dość świeży materiał. Duet DWNTWN poznałem przy okazji nowego materiału SALM. Nie jest to może mój klimat, ale muszę przyznać, że w kategorii synth popu robią dobrą robotę. On my mind to nie tylko porcja miłych dla ucha dźwięków, to również doskonały klip stworzony przez studio Les Gentils Garçons. Autorzy zadbali o świetne animacje oraz kolory jak z najlepszego anime. Klip absolutnie porwał mnie w przepiękną 3-minutową podróż.


On my mind doczekało się również kilku ciekawych remixów. Mój faworyt: Jean Tonique

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz