środa, 24 września 2014

audio-wizualna uczta z SARH

Moje poszukiwania muzyczne często koncentrują się wokół szeroko pojętej francuskiej elektroniki. Tamtejsza scena nie przestaje mnie zaskakiwać. Za każdym razem, gdy widzę logo wytwórni Ed Banger moje serce zaczyna bić nieco szybciej. SARH to projekt, który tworzy dwóch zupełnie różnych artystów, reprezentant labelu Ed Banger oraz ekipy Birdy Nam Nam DJ Pone i wokalista rockowego bandu Stuck in the Sound Jose Reis Fontao. Zazwyczaj takie kolaboracje prowadzą do powstania ciekawych hybryd gatunków. W tym przypadku wynik wspólnej pracy artystów dał dość zaskakujący efekt. Nie jest to ani żaden modny trap, ani też nic z pogranicza rocka, lecz bardzo subtelny electro pop. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się to nowe oblicze DJa Pone, którego jak do tej pory miałem okazję poznać jako doskonałego turntablistę i czterokrotnego mistrza francuskiej edycji zawodów DMC.
Pierwszy album Sarh swoją premierę miał w czerwcu tego roku nakładem Believe Rec. Duet właśnie wypuścił najnowszy klip, który został zrealizowany do kawałka URQUINAONA. Wygląda na to, że artyści postawili sobie za cel stworzenie klipów, które będą charakteryzowały się filmowym klimatem i cieszyły oko świetnie nakręconymi obrazkami. Polecam sprawdzić najnowsze dzieło Sarh. W klipie zobaczyć można dość charakterystyczną postać starszego pana z siwą brodą, który zdaje się pojawił się w zeszłorocznym, zimowym lookbooku marki Bytom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz