wtorek, 30 grudnia 2014

2014 RECAP

Podobnie jak w zeszłym roku, pokuszę się o małe podsumowanie, a właściwie selekcję 10 kawałków, które w jakiś sposób wyróżniały się na tle ogromu muzyki, której słuchałem przez ten rok. Nie twierdzę, że jest to muzyczny crème de la crème, ale na swój sposób każdy z tych utworów zrobił na mnie niemałe wrażenie. W zestawieniu znajdziecie produkcje, które świetnie sprawdzały się w warunkach klubowych, podczas podróży autem czy też wieczorów ze słuchawkami. Stopniowanie ich wg kryterium fajności nie ma sensu więc pozwoliłem sobie na ułożenie ich w kolejności alfabetycznej.
Miłego słuchania i niech kolejny rok przyniesie Nam jak najwięcej muzycznych ciarek.


1. Akouo - Last Time


2. Aquilo - I Gave It All (Part 1/2) & Aquilo - Losing You (Part 2/2)



3. Caribou - Can't Do Without You


4. Cid Rim - Animus Anima


5. FKA twigs - Two Weeks


6. George Maple - Talk Talk


7. Ka-meal - Jebać cytrynówke, wóda lepsza


8. SARH - Urquinaona


9. Sonar Soul - Let's dance (Żyto remix)


10. Spinache - Ty Tak Jak Ja


2 komentarze:

  1. Dziękuję za pokazanie mi Aquilo ;)
    They "send me back to another place"
    https://www.youtube.com/watch?v=IkguAFgoNDA
    Dż.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jedna z ciekawszych rzeczy jakich słuchałem w zeszłym roku. Młode z nich chłopaki, jeszcze będzie o nich głośno. Bardzo fajny live, dzięki!
    M.

    OdpowiedzUsuń