piątek, 15 listopada 2013

Downtempo vibes

Tym razem zabieram Was do Szwecji, a konkretniej do Sztokholmu. Poza popularnym wzornictwem z Ikea i solidnymi konstrukcjami Volvo, Szwedzi całkiem nieźle poczynają sobie również w branży muzycznej. Jednym z dowodów na to jest Erik Hassle. Artysta, który zadebiutował kawałkiem Hurtful w 2008 roku. Od tamtego momentu zauważyć można spory progres w jego twórczości. Droga, którą obecnie obrał wydaje mi się jak najbardziej słuszna. Kawałek Talk About It to bardzo melodyjny slow jam. W sam raz na chłodne listopadowe wieczory. Warto kliknąć play.


Mam dla Was jeszcze jedną propozycję. Od jakiegoś czasu artysta ten jest źródłem ogromnego hajpu - i bardzo dobrze! The Weeknd, bo o nim tu mowa, to w tej chwili synonim doskonałych produkcji w klimacie R&B / Downtempo. Jeden z jego najświeższych projektów to nagranie soundtrack'u do drugiej części ekranizacji powieści The Hunger Games (Igrzyska Śmierci). Kawałek Devil May Cry to dzieło połączonych sił kanadyjskiego wokalisty/producenta i producenta/legendy Rick'a Rubina (!). Choć nie jestem wielkim fanem kina sci-fi to numer ten (jak również Filmweb ;)) zachęcił mnie do sprawdzenia pierwszej części filmu. Póki co polecam link poniżej. Enjoy!

1 komentarz: