sobota, 2 listopada 2013

"Stand by me my apprentice. Be brave, clench fists."

Jestem wielkim fanem twórczości Mike'a Skinner'a od momentu kiedy pierwszy raz przesłuchałem Original Pirate Material. Z każdą kolejną produkcją wkręcałem się w klimat The Streets co raz mocniej. Skinner, w moim mniemaniu, jest przykładem artysty kompletnego. Pierwszy album The Streets od kilku dni znów towarzyszy mi podczas podróży autem. Bez wahania stwierdzam, że po 11 latach wciąż czuje takie same dreszcze kiedy wchodzi Turn the Page , It's Too Late czy Stay Positive.

Pierwszy kawałek na dziś to remix kawałka Weak Become Heroes pochodzącego z wcześniej wspomnianego albumu. Autorem tego rework'u jest 19-letni wyspiarz King Krule. Młodziak konsekwentnie podąża w obranym kierunku. Trzeba przyznać, że wyszedł mu bardzo przyjemny remix. Idealny na dzisiejszy wieczór.


Drugi kawałek to remix autorstwa Skinner'a. Pierwotna wersja kawałka nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Za to do tej wersji wracam dość często. Nie tylko za sprawą kilku rapowanych wersów, których nie było w oryginale, ale również całkiem dobrego klipu, który powstał jako dodatek do remixu. Warto sprawdzić.


VCI-380 in motion :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz