niedziela, 17 listopada 2013

Zagadka rozwiązana

Niecały miesiąc temu na profilu YT chłopaków z Boiler Room pojawił się set Breakbota z okazji imprezy otwierającej Red Bull Studios Paris. Jak na reprezentanta Ed Banger przystało, Francuz ugościł słuchaczy doskonałą selekcją disco / funk'owych perełek. Warto przesłuchać set do samego końca, ponieważ kawałek zamykający setlistę to jeden z lepszych utworów, które w ostatnim czasie słyszałem. Pisałem na profilu BR zapytanie o ten numer, lecz niestety nie udało mi się ustalić żadnych szczegółów. I tak oto skacząc dziś po kanałach, zupełnie przypadkiem trafiłem na owe arcydzieło :) Coś w tym jest, że 80% problemów rozwiązuje się sama. Jak się okazało autorami kawałka jest australijski duet The Swiss, a wersja, którą słyszałem w secie to remix samego (surprise surprise) Breakbota. Przed Wami Kiss to Kiss. Enjoy!


Tu cały set z otwarcia Red Bull Studios Paris - również polecam! Idealny na niedzielne popołudnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz